Το CommitCRM βοηθά την επιχείρησή σας να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης πελατών εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Επικεντρωθείτε στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών, κερδίζοντας περισσότερες πωλήσεις και μεγαλώνοντας την επιχείρησή σας.
Γίνετε κι εσείς ένας από τους χιλιάδες ευχαριστημένους χρήστες που χρησιμοποιούν το CommitCRM από το 2004!
Το CommitCRM είναι απλό και διαισθητικό. Η εγκατάσταση είναι γρήγορη και μπορείτε να λειτουργείτε μέσα σε λίγα λεπτά! Απαιτείται ελάχιστη εκπαίδευση, απλά λειτουργεί. Θα εκπλαγείτε πόσο θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να παραμείνετε στην κορυφή των πραγμάτων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Το CommitCRM αυτοματοποιεί επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών από το 2004 και έχει εξελιχθεί με βάση τα πραγματικά σχόλια των χρηστών. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώθηκε το λογισμικό για να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.
Όλα τα δεδομένα σας αποθηκεύονται στο δικό σας διακομιστή – είτε σε φυσικό χώρο είτε στο cloud. Μπορείτε να ελέγξετε το επίπεδο ασφάλειας, να έχετε άμεση πρόσβαση στη βάση δεδομένων για εξωτερικές αναφορές και να χρησιμοποιήσετε το προηγμένο API. Η βάση δεδομένων είναι ανοιχτή και τα δεδομένα είναι δικά σας. Για πάντα.
Χρησιμοποιήστε το CommitCRM από οπουδήποτε με το φορητό υπολογιστή, το τηλέφωνο ή του tablet σας όπου κι αν βρίσκεστε. Οι πελάτες σας μπορούν επίσης να έχουν άμεση πρόσβαση στα δεδομένα τους χρησιμοποιώντας μια φιλική προς το χρήστη ιστοσελίδα που μπορείτε να συνδέσετε στον ιστότοπο με το εμπορικό σας σήμα.
Μείνετε οργανωμένοι και διαχειριστείτε με ακρίβεια τις εισερχόμενες εντολές σας, βελτιστοποιήστε τα χρονοδιαγράμματα των τεχνικών σας, διαχειριστείτε μια γνωσιακή βάση, απαντήστε ταχύτερα στις ερωτήσεις πελατών και βελτιώστε την αποτελεσματικότητα και τη συνέπεια της ομάδας σας.
Υποστηρίζει όλους τους δυνατούς τρόπους χρέωσης όπως: χρονοχρέωση, χρέωση κατά μέρη, έξοδα οποιασδήποτε μορφής. Διαχειριστείτε συμφωνίες χρέωσης, επαναλαμβανόμενες χρεώσεις, συνδρομές με χρονική διάρκεια, ειδικές συμφωνίες και πολλά ακόμα.
Διαχειριστείτε ιδιοκτησιακές λεπτομέρειες και ρυθμίσεις όπως άδειες χρήσης λογισμικού, passwords λογισμικού και υλικού, συνδρομές, εγγραφές και ιστορικό. Έχετε πάντα όλες τις πληροφορίες στα χέρια σας.
Κερδίστε περισσότερες πωλήσεις και αυξήστε τα έσοδα χρησιμοποιώντας προσφορές, μηνύματα και αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις για προσεχείς ανανεώσεις υπηρεσιών, που διασφαλίζουν ότι δεν θα χάσετε καμία ευκαιρία πωλήσεων.