CommitCRM

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM)

INFO-TRADE Computers & Telecommunications > Λύσεις > Commit CRM > Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM)

Εξατομικεύστε τις εμπειρίες των πελατών σας και ενισχύστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας

Βάση δεδομένων πελατών & επαφών

Εύκολη παρακολούθηση πελατών, προμηθευτών, εργολάβων και εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων επικοινωνίας, σχέσεων με άλλες οντότητες και συνδεδεμένες σχέσεις/συσκευές, σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Συνδέστε έγγραφα, εικόνες, βίντεο και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με τις οντότητές σας.

Ιστορικό πελατών

Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προεπισκόπησης πελάτη για να δείτε ολόκληρο το ιστορικό του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εισιτηρίων παροχής υποστήριξης, ραντεβού, χρεώσεων, εγγράφων, ιστορικών πωλήσεων και πολλά άλλα.

Διαδικτυακή πύλη πελατών

Δώστε δυνατότητες στους πελάτες σας και ξοδέψτε λιγότερο χρόνο για να απαντήσετε σε ερωτήσεις όταν οι ίδιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό τους στο Customer Web Portal. Οι πελάτες μπορούν να ανοίξουν νέα εισιτήρια, να δουν προγραμματισμένες επισκέψεις τεχνικών, να αναθεωρήσουν το ιστορικό τους, να διαχειριστούν τα στοιχεία τους και τις καταγεγραμμένες χρεώσεις τους καθώς και την κατάσταση των συμβολαίων χρέωσής τους με βάση τα δικαιώματα χρήστη που τους αντιστοιχίζετε.

Αναφορές & πίνακας στατιστικών

Παρέχετε στους πελάτες σας επαγγελματικές αναφορές σχετικά με τα στοιχεία, τα ιστορικά τους και τις χρεώσεις τους. Χτίστε και βελτιώστε τις υπηρεσίες και την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το Reports and Statistics Board του CommitCRM για να αναλύσετε βασικούς δείκτες απόδοσης, όπως την απόδοση των τεχνικών, τα στατιστικά στοιχεία για τα εισιτήρια και το χρόνο που αφιερώνεται σε διάφορες υπηρεσίες. Οι αναφορές μπορούν να προσαρμοστούν στα μέτρα σας χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο σχεδιαστή αναφορών.

GDPR

  • Cookies

Cookies

Ο ιστότοπος χρησιμοποειεί cookies. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε τη χρήση τους.