Εύκολη παρακολούθηση πελατών, προμηθευτών, εργολάβων και εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων επικοινωνίας, σχέσεων με άλλες οντότητες και συνδεδεμένες σχέσεις/συσκευές, σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Συνδέστε έγγραφα, εικόνες, βίντεο και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με τις οντότητές σας.
Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προεπισκόπησης πελάτη για να δείτε ολόκληρο το ιστορικό του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εισιτηρίων παροχής υποστήριξης, ραντεβού, χρεώσεων, εγγράφων, ιστορικών πωλήσεων και πολλά άλλα.
Δώστε δυνατότητες στους πελάτες σας και ξοδέψτε λιγότερο χρόνο για να απαντήσετε σε ερωτήσεις όταν οι ίδιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό τους στο Customer Web Portal. Οι πελάτες μπορούν να ανοίξουν νέα εισιτήρια, να δουν προγραμματισμένες επισκέψεις τεχνικών, να αναθεωρήσουν το ιστορικό τους, να διαχειριστούν τα στοιχεία τους και τις καταγεγραμμένες χρεώσεις τους καθώς και την κατάσταση των συμβολαίων χρέωσής τους με βάση τα δικαιώματα χρήστη που τους αντιστοιχίζετε.
Παρέχετε στους πελάτες σας επαγγελματικές αναφορές σχετικά με τα στοιχεία, τα ιστορικά τους και τις χρεώσεις τους. Χτίστε και βελτιώστε τις υπηρεσίες και την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το Reports and Statistics Board του CommitCRM για να αναλύσετε βασικούς δείκτες απόδοσης, όπως την απόδοση των τεχνικών, τα στατιστικά στοιχεία για τα εισιτήρια και το χρόνο που αφιερώνεται σε διάφορες υπηρεσίες. Οι αναφορές μπορούν να προσαρμοστούν στα μέτρα σας χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο σχεδιαστή αναφορών.