Info-Quest: Δυναμική παρουσία στον τομέα αυτοματισμού βιβλιοθηκών

INFO-TRADE Computers & Telecommunications > Blog > Info-Quest: Δυναμική παρουσία στον τομέα αυτοματισμού βιβλιοθηκών

Τρεις ακόμα μεγάλες βιβλιοθήκες, η Εθνική Βιβλιοθήκη, η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πειραιά και η Βιβλιοθήκη του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, επέλεξαν τις λύσεις της Info-Quest για τον εκσυγχρονισμό και αυτοματισμό τους.

Η Info-Quest, έχει εδραιωθεί στο χώρο του Αυτοματισμού Βιβλιοθηκών, κατέχοντας σήμερα την πρώτη θέση εξυπηρετούμενων χρηστών και τη δεύτερη θέση σε αριθμό εγκατεστημένης βάσης στην Ελληνική αγορά. Οι λύσεις που υλοποιεί στηρίζονται στη σουίτα προϊόντων Horizon του οίκου DYNIX, που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκανική και αναπτύσσονται με βάση τις επιμέρους ανάγκες, το είδος του διαθέσιμου υλικού, την εμβέλεια και τους σκοπούς του εκάστοτε Ιδρύματος. Η DYNIX, κατέχει την 1η θέση παγκοσμίως στις λύσεις βιβλιοθηκονομίας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της, χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 10,000 ακαδημαϊκές, ειδικές, σχολικές, δημόσιες βιβλιοθήκες και κοινοπραξίες βιβλιοθηκών, σε περισσότερες από 40 χώρες, αποτελώντας τις πλέον διαδεδομένες τεχνολογίες στον τομέα των Βιβλιοθηκών, παγκόσμια.

Σήμερα στους πελάτες της Info-Quest συγκαταλέγονται οι μεγαλύτερες Ελληνικές βιβλιοθήκες και consortia Βιβλιοθηκών, μεταξύ των οποίων το Αριστοτέλειο Παν/μιο Θες/κης (60 Βιβλιοθήκες), το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ( 45 βιβλιοθήκες), το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Παν/μιο Ιωαννίνων (20 βιβλιοθήκες), το Τ.Ε.Ι Λάρισας, το Τ.Ε.Ι Καβάλας, το Αμερικάνικο Κολέγιο Αnatolia, η Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, το Κέντρο Διεθνούς Ευρωπαϊκού & Οικονομικού Δικαίου – Σχολή Δικαστών, το ΑLBA, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – «Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής: Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη», κ.α.

Το έργο στην Εθνική Βιβλιοθήκη υλοποιείται από την Info-Quest, στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πειραιά από την Pansystems και στη Βιβλιοθήκη του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, από την Info-Trade, συνεργάτες της Info-Quest. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις παραπάνω Βιβλιοθήκες ήταν και οι μόνες που εντός του 2003 επένδυσαν σε λύσεις αυτοματισμού.

Horizon

Το Horizon, αποτελεί το πλέον ολοκληρωμένο, ευέλικτο, τεχνολογικά πρωτοπόρο και δημοφιλές Σύστημα Αυτοματοποίησης Βιβλιοθηκών σε παγκόσμιο επίπεδο. Διαθέτει όλα τα υποσυστήματα που χρειάζεται σήμερα μία σύγχρονη Βιβλιοθήκη για να οργανωθεί αποτελεσματικά, να εξασφαλίσει την ολοκληρωμένη πρόσβαση στις διαθέσιμες πηγές και να προσφέρει προηγμένη εξυπηρέτηση στους χρήστες των υπηρεσιών της, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται αυτοί, οποτεδήποτε το επιθυμούν.

Είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί σε οποιοδήποτε σύστημα τοπικού δικτύου (LAN), να παρέχει πρόσβαση σε συστήματα άλλων Βιβλιοθηκών με την υλοποίηση διεθνών πρωτοκόλλων επικοινωνίας, στο Internet, καθώς και στα παραρτήματα μίας βιβλιοθήκης – οργανισμού. Επιπλέον, επιτυγχάνεται η πρόσβαση στους προμηθευτές μιας βιβλιοθήκης, σε τοπικές και απομακρυσμένες βάσεις δεδομένων. Το Horizon διανέμει ουσιαστικά απεριόριστη πληροφορία προσβάσιμη και από το προσωπικό της βιβλιοθήκης και από τους χρηστές αυτής

Το Horizon είναι πλήρως εξελληνισμένο, στηρίζεται σε αρχιτεκτονική client/ sever και προηγμένα συστήματα σχεσιακών βάσεων δεδομένων, παρέχει πλήρη υποστήριξη UNICODE, λειτουργεί σε κάθε υπολογιστική πλατφόρμα και υποστηρίζει όλα τα καθιερωμένα διεθνή βιβλιοθηκονομικά πρότυπα.

To Horizon Information Portal είναι ένα λογισμικό πύλης της Βιβλιοθήκης στο Internet, που επιτρέπει μέσα από δυναμικές σελίδες να προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία από αναζητήσεις τόσο στον Κατάλογο της Βιβλιοθήκης όσο και σε καταλόγους άλλων Βιβλιοθηκών υποστηρίζοντας πλήρως το πρωτόκολλο Z39.50. Με το συγκεκριμένο εργαλείο η Βιβλιοθήκη μπορεί να προσφέρει έναν εύκολο τρόπο αναζήτησης για τους άπειρους χρήστες, έναν πιο εξελιγμένο για τους έμπειρους και έναν περίπλοκο για τους βιβλιοθηκονόμους.

GDPR

  • Cookies

Cookies

Ο ιστότοπος χρησιμοποειεί cookies. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε τη χρήση τους.