Διαχειριστείτε εύκολα ολόκληρο τον κύκλο ζωής των εισιτηρίων σας από τη δημιουργία τους μέχρι την επίλυση. Επιλύστε το εισιτήριο εξυπηρέτησης γρηγορότερα, παρακολουθώντας τις καταστάσεις των εισιτηρίων, τις ημερομηνίες και τις προτεραιότητες των εισιτηρίων, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε ολόκληρο το ιστορικό σέρβις της παράνομης συσκευής (asset) και αναζητώντας παρόμοια ζητήματα που έχουν επιλυθεί. Εξοικονομήστε χρόνο αφήνοντας τους πελάτες σας να ανοίξουν τα εισιτήρια των υπηρεσιών χρησιμοποιώντας την Πύλη Διαδικτύου Πελατών και μετατρέποντας αυτόματα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών σας σε εισιτήρια.
Βελτιστοποιήστε τα χρονοδιαγράμματα των τεχνικών με το γραφικό πίνακα Dispatcher, εντοπίζοντας εύκολα τους διαθέσιμους τεχνικούς και αποστέλλοντας τα εισιτήρια που εκκρεμούν με αποστολή, μεταφέροντάς τα σε ημερολόγια επιλεγμένων τεχνικών. Τα εισιτήρια διανομής βασίζονται σε προτεραιότητες, περιφέρειες και άλλα. Τα ημερολόγια CommitCRM μπορούν να συγχρονιστούν με το Outlook και ο διακομιστής ειδοποιήσεων αποστέλλει αυτόματα ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους τεχνικούς για κάθε αλλαγή στο Ημερολόγιό τους.
Απαντήστε πιο γρήγορα στις ερωτήσεις πελατών, με εύκολη πρόσβαση στη γνωσιακή βάση της επιχείρησής σας με περιγραφές λύσεων και τα σχετικά έγγραφα. Επίσης, με ένα μόνο κλικ, μετατρέψτε οποιοδήποτε επιλυμένο εισιτήριο σε άρθρο βάσης γνώσεων για μελλοντική αναφορά.
Παρακολουθήστε εύκολα τα στοιχεία υλικού και λογισμικού των πελατών σας. Διαχειριστείτε τις λεπτομέρειες διαμόρφωσης προϊόντος, πληροφορίες εγγύησης, ιστορικούς συντήρησης και υπηρεσιών, σειριακούς αριθμούς και πολλά άλλα. Δείτε ολόκληρο το ιστορικό υπηρεσιών για κάθε στοιχείο.
Ενσωματώστε δημοφιλή συστήματα RMM και διαχειριστείτε όλα τα θέματα στο πλαίσιο του CommitCRM. Εξαλείψτε τα διπλά δεδομένα, τα λάθη εισαγωγής και την ανάγκη συνεχούς χρήσης πολλαπλών πλατφορμών. Ανάλογα με το σύστημα RMM που χρησιμοποιείτε, οι ειδοποιήσεις και τα αποτυχημένα συμβάντα παρακολούθησης μπορεί να μετατραπούν αυτόματα σε νέα εισιτήρια CommitCRM. Τα εισιτήρια μπορούν να συνδέονται αυτόματα με τα αρχεία παρακολούθησης συσκευών (στοιχεία ενεργητικού) στο CommitCRM.
Αυτόματη μετατροπή emails πελατών σε CommitCRM Tickets για να μειώσετε το φόρτο εργασίας. Ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα απάντησης αποστέλλεται στους πελάτες σας με το νέο αριθμό εισιτηρίου. Οι τεχνικοί μπορούν να απαντήσουν στα Εισιτήρια μέσω email από οπουδήποτε. Το σύνολο του νήματος email με τον πελάτη καταγράφεται αυτόματα κάτω από το Εισιτήριο. Διαχειριστείτε τους παραλήπτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και παρέχετε μια εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες σας ενώ είστε εν κινήσει με το CommitCRM Email Connector.
Λάβετε ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα εισιτήρια που σας έχουν εκχωρηθεί, νέα ή ενημερωμένα χρονοδιαγράμματα Ημερολογίου, αλλαγές σε Λογαριασμούς που διαχειρίζεστε και πολλά άλλα. Παρέχετε ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών στέλνοντας αυτόματες, προσαρμόσιμες ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σας όταν ανοίξουν ή κλείσουν τα εισιτήρια.